lunes, 15 de noviembre de 2010

Elecciones en Catalunya

El próximo 28 de noviembre los ciudadanos de Catalunya están convocados a las urnas para escoger el nuevo Gobierno catalán.
¿Pensáis que acertarán las encuestas que dan vencedor a CiU?
¿Apostáis por la renovación del Gobierno Tripatito?
¿Os imagináis a Carmen de Mairena como nueva presidenta de la Generalitat?
¿Y a Alicia Sánchez-Camacho?
¿Habrá tanta abstención como se pronostica? ¿O más?
¿Utilizaréis el voto en blanco como voto de castigo?
Queremos escuchar qué tiene que decir el pueblo llano.

5 comentarios:

  1. Ala pos que vachi bé16 de noviembre de 2010, 10:53

    Tal com les veig, aquestes eleccions són com escollir entre si vols morir electrocutat, a càmera de gas, per injecció letal o afusellat. Al capdavall, la dinyaràs igual.

    El colmo del despropòsit és sentir les sangoneres polítiques dient que la culpa de tot la tenim l'electorat que no hem entès la molta feina que han fet durant aquesta legislatura i com ha estat de ben feta.
    El vulgo som tant ignorants, que sort tenim d'ells i els seus esforços.

    El dia que surti un polític/a amb testosterona/ovaris per dir: "L'hem cagat", "M'he petat a X col·laboradors del meu partit o del meu govern" o "Quina patacada ens ha pegat l'electorat. Ens ho mereixíem", tornaré a prendre'm la política seriosament.

    Fins aleshores i seguint la moda ni-ni, -ni neo-lliberals espanyolistes, ni feixistes d'ultradreta, ni miserables amb una capa de nacionalisme catalanista, ni bacons d'esquerres corruptes, ni bufons transvestits o disfressats d'Elvis-, jo dipositaré el meu sobre en blanc dins l'urna. Ni tonteries, ni insults ni exabruptes a dins del sobre. Senzillament, un sobre en blanc. Buit. Com l'ètica i la moral de la classe política d'aquest país.

    És l'únic que els fa mal i els preocupa. L'abstenció no. Ja els va bé.

    Tant de bo fos un corrent generalitzat i tot el descontent de la societat d'aquest país pogués canalitzar-se així. Tant de bo...

    ResponderEliminar
  2. A mi gustal las elecciones.
    Mi padle dice a mi, y mis catolce helmanos, que elecciones sel muy impoltantes.
    Muy buen ejelcicio, pala todos.
    En Catalunya ¿sólo una vez cada cuatlo años?
    Nosotlos, cada día, tenel elecciones.
    Viagla muy balata.

    ResponderEliminar
  3. Alicia Sánchez-Camacho ha dicho:
    "Yo quiero que mis hijos, en la escuela, estudien el 40% en catalán, el 40% en castellano y el 40% en inglés".

    Lo que me recuerda, aquello que dijo una vez un sabio:
    "Hay tres tipos de personas: las que saben contar y las que no saben".

    ResponderEliminar
  4. jo estic amb el que ha dit Josep amb el seu estil literari que el delata .

    ResponderEliminar
  5. Amics jo votaré Artur Mas. Es el que menys em desagrada. ¿Es pot votar d'aquesta manera "por descarte"? No ho sé, però jo ho faré.
    Amb els vots en blanc penso que es renten el cul. Dubto que "la classe política" perdi un minut de son.
    Respecte la charlotada de Carmen de Mairena i el Elvis de Reus els hi fotaria un tret a la cara i em pixaria en els seus cossos morts abans de que els anes a buscar la seva puta mare morta.

    ResponderEliminar